Äntligen

Äntligen är denna dagen fasansfulla dag över och jag är i tryggt förvar hemma hos kristofer! Talet, som jag haft ont i magen för i veckor, gick jättebra. Jag skakade dock som tusan men det såg säkert ingen. Så länge man låter trovärdig och självsäker på rösten så brukar kroppsspråket hänga med i den stilen efter ett tag!

Efter kundpasset (som också gick kanon) åkte jag till kungsbacka för att möta upp Kristofer, syster och Henrik. Vi kollade på deras nya hus, samt började riva litegranna. Dom ska renovera hela nedervåningen så det kommer bli en massa jobb. Kul Kul!

I morgon ska jag med syster och handla utemöbler innan skolan. Jag börjar ju halv ett på torsdagar så vi kommer med all säkerhet att ha en mysig förmiddag tillsammans!

Såhär såg jag ut idag;



Nu vankas det film här hos Mr. Hensriksson.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: caroline

så snygg, längtar efter den skjortan =) jag ahr utmanat dig på bloggen, kolla in min så fattar du. har du en bra dag i skolan? kram

2010-04-22 @ 16:00:27
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0