Dålig uppdatering

Ajabaja på mig för dålig uppdatering.. Jag får skylla på att jag har vart såå himla upptagen (haha)!

Idag hade vi inställd lektion på morgonen så jag startade dagen med en joggingrunda! Jag är verkligen inte den som går upp tidigare och går ut och springer men jag har drömt i flera dagar att jag inte får på mig min balklänning på baldagen så jag kännde att idag var det dags. Kom även på att detta med att gå ut och springa på morgonen faktiskt kunde bli min grej, det var inte alls så jobbigt som jag förväntade mig!
Efter springrundan kom Bella, Milla och Amanda på frukost. Jag provade även klänningen och ja, den passade :) Jag kommer bli såå fin!!

I morgon börjar jag kvar över tio med svenska. Efter det har vi kundpass fram till klockan fem, så Väkommna till burgården om ni vill klippa er :)

Exakt såhär snygg var jag när jag var ute och sprang i morse :)



Nu ska jag bädda ner mig i sängen.. Godatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att de inte fanns en " gillar-knapp" för då hade nog inte vara jag vart där och tryckt! Ses imon hjärtat ! Kärlek!

2010-04-27 @ 23:30:46
Postat av: caroline

så redig du är kompis.. skönt att komma igång på morgonen. Mardrömmar gillar vi inte, tur att klänningen satt som ett smäck =) Vi kör i morgon som bestämt. Tänkte hämta dig strax efter 9. vad tror du om det? kram

2010-04-28 @ 12:24:40
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0