Glada tisdag

Igår efter jag varit med bella, träffade jag kris. Vi pluggaded massvis, och det gick kanon.. Har bara lite övande kvar på svenskan nu. Känns skönt att ha det klart :) Nu ska jag bege mig till skolan.. Börjar 9.50 och slutar 18.00. Det är ingen idé att gnälla längre, idag är det ju trots allt bara 36 dagar kvar till studenten. 36 DAGAR! Jag kan inte förklara pirret i magen när jag tänker på det!

Nu ska jag kila.. Slänger faktikst in Gårdagens outfit. Dagens får ni ikväll ;)
Puss o kram på er!



Scarf - JC
Skjorta - Morris (Kristofers)
Skinjacka - Mission
Legnins (med dragkedja på utsidorna) - Sisters
Skor - Converse

Kommentarer
Postat av: K

Snygg du är Babylove

2010-04-20 @ 10:55:04
Postat av: caroline

så snygg så.. allt bra?

2010-04-20 @ 19:48:10
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0