God I love Thursdays!

Idag är det torsdag, det innebär sovmorgon för min del. Jag kan nog säga att torsdagar är den bästa dagen på hela veckan, iaf som mitt liv ser ut just nu, haha! Vaknar vid tio-tiden, tar det hur lugnt som helst, duchar länge, äter frukost länge.. Sen blir det skolan.. En endaste lektion och det är ett roligt kundpass från halv ett till kl sex, och när man är klar med det är det ju så gott som fredag!
I och för sig så tyckte jag lite synd om min pojkvän idag när jag väcktes vid halvsjutiden av en hejdåpuss på kinden.. Stackarn skulle jobba idag.. Men men sovmorgonen är ju min så jag är inte bitter!

Nu ska jag börja min morgon lite försiktigt med veckorevyn och frukost på utsidan.
Ha en underbart solig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: syster caroline

lycka till med klippandet idag och njut av din tidning. Puss

2010-04-15 @ 10:43:41
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0