Lördag

Efter en lång dag med både trädgårdsarbete och frisörarbete, är jag nu mätt, nyduschad och ordninggjord :) Till middag blev det grillat kött, med klyftpotatis och världens kanske godaste sallad!
Nu ska jag och mitt hjärta ut på lite äventyr.. Vi har tillbringat hela dagen här hos mig så nu får det hända något. Det nalkas TP hos Emilie! Oj vad roligt.. Tur att jag är en så god förlorare så jag fortfarande tycker att det är kul med TP (haha)!

Slänger in en dagens outfit. Idag är det bonus för det blir på både mig och Kristofer!



Ha en trevlig kväll alihopa!

Kommentarer
Postat av: caroline

så fina ni är.. tack för en mysig dag igår. Hur var Tp kvällen? Nästa gång det vankas pizza får ni komma båda två, öl och pizza hos oss. kram

2010-04-18 @ 10:46:11
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline- gravid vecka 32

glömde säga att den blev jävligt bra din design. puss

2010-04-18 @ 12:04:14
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0