Onsdag

Oj vad denna dagen har gått fort. Den har rent ut sagt bara sprungit iväg!
Efter skolan gick jag och Therese för att plugga på condeco inne i stan. Arbetet ska inte vara klart förräns på tisdag men vi kännde att vi för en gångs skull skulle vara ute i god tid :) När vi gjort klart alltihop kom Kristofer, Bella och Emilie för en fika. Nu har jag och Kristofer precis kommit hem och ska snart kolla en film, han är dock fast framför tvn med pappa - Det är ju trots allt barcelonamatch (hmm). Jaja!

I morgon ska jag åka och handla kläder. Jag ska framför allt hitta en studentklänning att springa ut i, sen är det väl inte jätte omöjligt att det slinker ner några andra sommriga plagg också :) Klänningen jag har tänkt mig ska vara ganska enkel.. Något i stil med bilden under, fast snäppet kortare!

Ha en bra kväll allihopa! Puss och Kram



En klänning som denna hade jag kunnat tänka mig att springa ut i!

Kommentarer
Postat av: caroline

tack kära du =) den vita klänningen på bilden är ju helt underbar. Vill ha.. ses i morogn sov så gott. puss

2010-04-28 @ 23:23:35
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0