Onsdag

Oj vad jag är vervös inför mitt tal. Jag la aldrig ut talet igår så kunde läsa, men jag tänkte att det blir tråkigt om någon i min klass råkar se det :) Så kanske ikväll! haha. Jag är jättenervös. Har läst talet säkert hundra gånger nu, bara på morgonen! Det börjar så smått sätta sig i skallen :)
Idag efter talet har vi kundpass från 13-17. På onsdagar har vi drop-in system. Det betyder att man kommer till burgården, sätter sig och väntar så tar vi in kunderna i turordning! Så ni som är sugna att klippa er idag, välkomna till burgårdens frisörskola! (kom runt halv ett. Vi är oerhört popopulärna så det är många som kommer).

Nu ska jag lunka ner till tågstationen (med talet framför mig).
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: caroline

det kommer gå som en dans idag gumman. Du är så duktig på att skriva och prata, speciellt prata. haha endra vem du fått det efter. jaja lycka till i varje fall. puss

2010-04-21 @ 09:38:49
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: K

Sa ju att du skulle klara de hur bra som helst:) ses sen babylove!!

2010-04-21 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0