Skogsbärste..

..måste vara det godaste som finns! Har precis suttit utomhus och kollat på en fotbollsmatch i 90 minuter. Vad passar då bättre än en kopp varm te när man kommer in och ska starta pluggandet?!
Idag gick skolan ganska snabbt. Känns skönt att solen är uppe hela skoldagen nu under vårterminen :)

Såhär ser jag ut idag


Nu ska jag öva på mitt tal.. Får se om jag lägger upp det senare så ni får ta del av mina innre kännslor.. :) Finns nog dock en risk att syster blir gråtfärdig, då talet handlar om henne!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: caroline

WOW.... snygga tjejen. ÄLSKAR verkligen jackan/kavajen. Vill också ha =) lycka till med talet, var det i morgon? och ja JAG kommer gråta. Alla vet vi ju hur jag är =) kram

2010-04-20 @ 22:05:35
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0