Söndag

Sovmorgon och lång frukost!
Oj vad jag gillar lediga söndagar.. Varför? Jo, man kan sova hur länge man vill, för att efter det äta en riktigt god helgfrukost. Jag tror faktiskt att det är mamma och pappa som har gjort att både jag och min syster uppskattar långa goda frukostar..

Igår var vi som sagt hos Emilie och spelade TP. Jag (kanske inte så oväntat) förlorade som vanligt. Efter ett tag så bytte vi tillochmed så att jag fick spela med barnfrågorna, men det hjälpte tyvärr inte. haha!

Idag ska jag plugga.. Både religion och svenska.. Bäst att börja u med en gång så jag har det gjort.
Kris sitter som klistrad vid tvn och kollar på blåvitt, som möter elfsborg. Jag håller honom sällskap, dock med datorn i knät :)

Ha en fin dag i solen, nu ska jag börja skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0