Storstäd och trädgårdsjobb!

Låter det spännande kanske? haha fel, det är faktiskt allt annat än spännande, men så snart man ser lite resultat så blir man taggad på nytt igen. Jag har precis städat klart mitt rum. Det är kliniskt rent! Nu är det bara att vänta på att de nytvättade lakanen torkar så man kan slänga på dem också. På utsidan håller Mamma, Pappa och Kris på för fullt med att riva träd och buskar.. Vi ska så småningom få en ganska inbjudande trädgård, men först måste alla fula saker som mamma och pappa planterade på 80 talet bort (haha)!

Igår hade jag världens skönaste fredag. Efter salongen stack jag direkt hem med Kristofer för att laga lite hemgjorda hamburgare med krisskross potatis och sallad.. Mums vad gott.. Detta avnjöt vi med Jalla Jalla som gick på canal+ nordic.. Efter filmen och maten var jag så trött att jag inte orkade gå upp o blogga om min dag, dörför blir det desto mer idag! :)

Nu ska jag dricka kaffe och sen ut i trädgården med dom andra.. Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0