Torsdag kväll...

.. vilket innebär att i morgon är det fredag! Skulle vilja påstå att min helg börjar på torsdagskvällen. I morgon är det (som varje fredag) praktik på Cayenne hårstudio i mölndal. De dagarna är alltid otroligt kul och därför springer iväg extra snabbt! Så när dagen är avslutad är det bara att börja njuta av helgen!

Kundpasset idag gick kalas bra! Hade två kunder, den första är e sån kund som man bara älskar! Hon har gått hos mig ett tag nu vilket gör att man alltid har massor att prata om och alltid har massa nya idéer på gång innan hon ens har hunnit sätta sig i stolen.. Sånt tycker jag är kul! Ett plus med stammisar :) Efter skolan träffade jag Bella och Emeilie för en omgång TP. Jag börjar sakta men säkert bli en ganska allmänbildad kvinna.. Tack till TP!

Efter TP träffade jag Johanna, Milla och Veronika för en fika vid havet i solnedgången.. Det var mysigt! Kul att träffa Veronica också, som annars spenderar sin tid i Oslo där hon bor för tillfället..

Nu blir det till att glo på tv en stund och sen somna tryggt bredvid min vän Bella!
Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: caroline- gravid vecka 32

syster kanske också borde börja med TP då.Jag vill också vara en allmänbildad kvinna =) låter som du haft en super mysig dag. VAd händer i kväll så? puss puss

2010-04-16 @ 08:08:47
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

nu ska du få höra det värsta någonsin. Solsidan är SLUT för denna säsongen. Det suger röv hål!! jag som älskar fredagar och solsodan. jaja, det blir mat och soff häng hemma hos tofts. Upp tidigt i morogn ju. puss

2010-04-16 @ 15:15:52
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0