Utmaning

Jag har blivit utmanad av min syster att avslöja 10 saker om mig själv. Lite läskigt, men here we go!

1. Jag hatar filmer under kategorin ''humor''.
2. Jag fattar inte när vuxna människor drar skämt, jag skrattar bara när alla andra gör det. (lite åt mig själv också för att jag inte fattar)
3. Jag är livrädd för första gången jag ska byta blöja på Carro o Henkes bäbis.
4. Jag älskar majonnäs och makrillfilé i tomatsås tillsammans på mackan.
5. Jag är rädd för ballonger, raketer och andra saker som låter högt! Dock ej partymusik ;)
6. Jag har egentligen krulligt hår, men plattar det varje dag.
7. Jag har haft en piercing i bröstvårtan. Nu när den är borta har bröstvårtan nedsatt kännsel.
8. Jag är otroligt slarvig.
9. Jag äger 7 par converse.'
10. Jag känner mig naken utan smycken på.


Kommentarer
Postat av: caroline

oj vilken bra lista du fick till då!! allt bra idag. H har nästan rivit hela taket =) tack för i morse. Love u. puss

2010-04-22 @ 21:55:20
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0