20 år idag!!

Den 22 augusti är den bästa dagen på året, för då är det nämligen min födelsedag :) I år råkar det vara så att jag fyller 20, fattar ni vilka födelar det har?! SYSTEMET! Så himla smidigt att (förlåt mamma och pappa) slippa be någon köpa ut till mig hela tiden!
Jag har redan öppnat mina packet, till en jättegod frukost! Av Caroline och Henrik fick jag kaffekokare, brödrost, köksverktyg, ungsform och bakbunke :) Mamma och pappa gav mig en 32'' lcd tv från panasonic.. Fattar ni att det verkligen bara är lägenhet som saknas för mig nu!! Fråga mig int vad kris har i kikarn, men ännu har det inte dykt upp nåpgot (nyfiken)!!



Haha, dagen till ära lägger jag upp en bild på mig och bella som är tagen för typ 2 år sen.. Då man satt i hennes stuga på tomten och drack utköpt alkohol! För små för att komma in på krogen, och för små för att kliva in genom systemets dörrar!!

Ikväll blir det resturang Esters i kungsbacka med pojkvän, mamma, pappa, caroline, henrik och ella!!
Nu ska jag gå och njuta av MIN dag! Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: jenny

GRATTIS på din dag! Hoppas du får en underbar dag, kram

2010-08-22 @ 11:53:14
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: caroline

grattis älskade hjärtat

2010-08-22 @ 17:08:42
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Bella

Haha, söt bild! Dte var verklligen inte igår ;) Puss

2010-08-22 @ 18:08:23
Postat av: Gittan

2010-08-23 @ 10:38:28
Postat av: Gittan

Nej Sanna det är en ny dag, så nu är det ett år till nästa gång,Vad händer idag??Kram Mamma

2010-08-23 @ 16:00:29
Postat av: caroline

hallå, idag är inte din dag =) Hoppas första dagen efter semestern var bra. tack för igår. kram

2010-08-23 @ 21:15:35
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0