Frisörjobb såhär på tisdagskvällen!

Nu har jag landat hemma hos Andreas och Amanda hemma i Lindome. Massagen var heeelt underbar.. Det är dock viss skillnad på att gå på skola och på ''riktig'' salong. Det var typ fyra stycken olika i samma rum som fick olika behandlingar gjorda. Så där låg jag, i endast trosor och en handduk över mig när en annan satt bredvid och fick ansiktsmassage. När jag blundade och försökte finna roet (vilket är ganska svårt för mig) gick folk fram och tillbaka, pratade med varandra och dörrar öppnades och stängdes. Hur ska jag kunna komma ner i varv då? Om jag ska dit igen så blir det nog för ansiktsbehandling eller liknande, massagerna får jag hitta ett annat ställe att gå till :)

Ikväll är det iaf dags att säga hejdå till Amandas löshår.. Satte i det på henne i slutet på maj. Hon har varit jättefin i det men nu är det dags för det naturliga igen ;) Amanda ska ju dessutom vara min modell på gesällprovet så i morgon ska hon ''provfärgas'' och varken den eller gesällen kan ske med löshåret.

Nu bjuds det på en kopp kaffe av damen så ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: caroline

hälsa damen. puss

2010-08-31 @ 21:04:00
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Amanda

Tack för hjälpen igår, fortsättning följer idag:) dessa tovor känns hopplösa men rakning finns ju alltid som altenativ;) Ser framemot att få lite ljus botten igen. Ses ikväll! Pusss

2010-09-01 @ 11:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0