Ledig dag!

Har precis avklarat ett besök hos tandläkaren. Inga hål som vanligt men hon tyckte att jag kunde vara flitigare med tandtråden. Jag undrar om det är en bestående fras som tandläkare alltid kör, eller om det verkligen är så. Det syntes tex att jag använde mig utav eltandborste, ist för en vanlig traditionell. Gör jag det? Nej! Bara en kvinnas list att luras lite så för att retas ;) haha! Hursomhelst borde jag kanske starta med eltandborste nu när jag ändå påstår att jag gör det! Vad tycker ni är bäst - modern eltandborste eller traditionell uråldrig plasttandborste? Nu sitter jag på tåget på väg in till stan. Den andra punkten på schemat idag är nämligen helkroppsmassage på Gildaskolan i Göteborg. Ska blir riktigt härligt! Ha en fortsatt trevlig tisdag allihopa, vare sig ni jobbar eller är lediga ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

så var den lediga dagen slut. fan va fort det går. hoppas du haft en bra dag. ska du inte visa de fina möbleran fårn ikea? eller du kanske inte bestämmt dig. puss

2010-08-31 @ 21:03:03
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Amanda

Kul att du påstår dig använda eltandborste, haha. Den klassiska tandborsten funkar super men det är säkert bra med en eldriven en;) Blev full i skratt när jag läste om "den klassiska tandläkarfrasen" jag tycks mig känna igen att min tandläkare tjatar på mig om detta med:D

2010-09-01 @ 11:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0