Lördag

Sååååådär ja!! Nu trillar det äntligen in lite kommentarer, vilket gör att jag återigen blir sugen på att uppdatera! Jag ser ju faktiskt att ni är inne och kollar, men ni för förbannat tysta! Jaja, ni kanske är lite nybörjare på detta, precis som jag! ;)

Idag har vi varit hemma hos min syster för lite kalas. Igår blev hon 26 år så det firade vi med släkt, paketöppning och god mat! Nu är jag och Kris åter hemma i vallda. Ikväll blir det lite vin på altanen tillsammans med hans föräldrar och lite kortspel. Gud så mysigt. Det är viktigt att ta vara på dessa sista sommarkvällarna, rätt som det är så ligger det snö på utsidan! (Oj vad det får mig att tänka på att det inte är alls lång tid kvar tills gesällprovet!!).

Såhär ser jag ut idag





Den nya hårfärgen gjordes i torsdags då jag och martina stannade kvar efter jobbet och hade en mys dag! Jag permanentade henne (blev asgrymt) och hon färgade och klippte mig! Under tiden drack vi lite vin och tjötade om allt mellan himmel och jord! :)

Vad tycker ni? Var det förra bättre, eller gillar ni detta mer?

Ha en fortsatt bra lördag! (Kommentera lite nu förfan!) ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

det tog LÅNG tid innan det började kommenteras på min blogg. Jag vill ha bild på det förra för att kunna tycka =) kram

2010-08-07 @ 23:31:50
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Jenny

Fan va najs håret blev =) Jag är oxå sugen på en permanent, hur ser din kompis ut?? Vill ha bilder=) Du kanske vågar permanenta mig en vacker dag?! KRAM

2010-08-08 @ 11:00:19
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj vad grymt håret blev!! Ska kommentera varje inlägg bara du uppdaterar, har din blogg som apps jue;) Ses i veckan? pusskram

2010-08-08 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0