Sköna, sköna söndag!

Idag har jag, Kristofer, Syster och Ella varit en stund på kungsmässan. Vi fick köpt en present till Kristofers mamma som fyller år idag! Caroline handlade såklart lite saker till Ella! Söta söta Ella.. Hon låg på min arm o halvsov nästan hela tiden. Oj vad vi gillar varann ;) Efter shoppingen blev det en glass o sen hem till vallda igen. Vi åt middag med Kris familj o åt såklart lite tårta..

Nu sitter jag och mannen framför tvn som visar Poseidon. Efter den blir det sängen så jag är pigg o glad i morgon på jobbet!! Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: caroline

tack för idag hjärtat

2010-08-08 @ 21:37:09
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Gittan

Låter som ni har haft en bra dag.Hälsa och gratulera.

Vi hörs älskar dig Mamma

2010-08-08 @ 22:04:26
Postat av: Therese

Oj vad mysig dag:) jag var på bio igår när du ringde, äntligen fick jag sett eclipse :D ringer dig på lunchen hjärtat:)

2010-08-09 @ 10:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0