Tisdag

Idag är det tisdag. Tisdag = Ledig! :) Det var såå skönt att ligga kvar i sängen i morse när Kris gick upp för att jobba! 

Nu har jag precis käkat frukost och druckit lite kaffe.. Snart ska jag hoppa in i duschen för att senare bege mig mot salongen där jag ska fixa mina naglar! :)

Såklart ska jag lägga in en bild på permanenten.. Vi var ju klara vid midnatt så jag hade inte ens en tanke på att ta upp kameran för att ta kort. Jag ska smsa martina så hon kan skicka över en bild.

Hela morgonen har gått åt till att sitta o drömma sig bort till en massa nätshopping! Jag vill ha både skor, tunikor och massa annat! Lägenhetssökande har också pågått en del denna morgon.. Jag förstår inte varför vi inte får någon?! Men men, det är inte läge o ge upp nu, så vi kämpar vidare!

Ha en bra dag allihopa, kika gärna in senare ikväll så får ni se mina nya naglar :)


Kommentarer
Postat av: caroline

å spännande med nya naglar. Något mer inplanerat unhder dagen? kram

2010-08-10 @ 12:15:09
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Jenny

Kul med naglar, alltid fräscht! Hur ser ditt schema ut? Tänkte kolla om jag kanske kan komma till dig å fixa slingor och grejer eller permanent?! Vill bara hitta på nåt nytt kul med håret.OM du har någon tid som jag kan boka hos dig på salongen? Hade varit kul... Hej så länge!

2010-08-10 @ 20:34:23
URL: http://ladytaghvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0