En dag kvar...

Nu är det bara i morgon kvar, sen är det semester för mig och min man! Eftersom jag precis började jobba på Cayenne hårstudio så har jag bara två veckor semester, men det räcker för mig! Jag är glad att jag fick något alls :) Jag tycker även att det känns rätt bra att ha osammanhöngande. Ledig v. 30, jobba 31 och 32, sen ledig igen v. 33!
Vi har iaf smidit lite planer för nästa vecka. Kan bli så att vi drar upp till min Mamma och Pappa och båten redan på söndag eller måndag, sen ska jag ju såklart spendera massa tid med min syster och systerdotter! Någon dag funderar vi även på att dra ner ett gäng till Ernstad gård, eller ja, det är mer kännt som fångarna på gården. Det ligger mellan Halmstad och Varberg (om jag förstod det hela rätt) och det går ut på att man ska göra massa roliga banor och uppdrag m.m! Vi får väl se, känns bra att ta det lite som det kommer, och det jag inte hinner med denna veckan tar jag ju igen vecka 33 ;)

Igår klippte jag iaf min man! Han fick en kort sommarfrisyr och blev även paxad som finish och vågmodell till mitt gesällprov i oktober!



Före                                                                           Efter

Om ni känner med er att ni vill vara modell på min gesäll så är det bara att höra av sig! Jag behöver hur många som helst, och det blir inget extremt, eller konstigt! Haha!

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: caroline

snygging där kriss. Det blev verkligen super med håret. Glöm inte att du bara ska vila, åka till havet och ha det skönt vecka 30. planera inte in för myvket. du måste ta det lite manjana gumman. puss

2010-07-23 @ 08:55:09
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

hallå semester firaren. HU är det?

2010-07-24 @ 22:51:19
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0