KungsbackaKalaset

Idag när jag vaknade var himlen öppen och regnet bara öste ner, och ungefär så har det hållt på sen dess! Jag tänker tillbaka på sommaren, på alla klippningar och uppsättningar jag har gjort! T.ex. i början av sommaren gjorde jag en balfrisyr på amanda. Den såg ut såhär





Idag planerar vi att gå på KungsbackaKalaset. Det innebär artister och öltält i kungsbacka innerstad. Men med detta väder så får vi väl se.. Det blir iaf förfest hemma hos bella så får vi väl se om vi blir kvar eller vad som händer! Jag hoppas att vädret spricker upp så vi kan ta del av kalaset!

Vad ska ni göra i regnet idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

VIlken helt underbar uppsättning! WOW!

2010-08-22 @ 11:48:15
URL: http://ginnyajag.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hon är bara för bra på det! :)

2010-10-02 @ 14:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0