Regn, regn och åter regn!

Nu sitter jag på salongen och har en kort rast! Förmiddagen har gått snabbt, har haft en del att göra, så det är kul! Det är roligt nu när man har jobbat här ett tag, många kommer tillbaka till mig och nästan alla frågar efter klippningen vad det var jag hette, så dom vet det till nästa gång dom ska boka :) Inte för att skryta, men jag är väldigt bra på det jag gör ;) Haha! Ikväll ska jag och Kristofer snabbt och handla lite mat, det börjar tryta sig lite i kylen där hemma, sen tänkte vi grilla lite om vädret tillåter! Nu ser det ju inte jättelovande ut men det gjorde det å andra sidan inte igår heller vid denna tiden :) Nu ska jag sätta igång med arbetet igen så hörs vi senare! Ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: caroline

hej söt, hoppas det blev grillning för er. Så gott ju. Roligt att det går bra på jobbet och att du trivs. Du är inte duktig på det du gör. DU är GRYM!! shoppa snart? saknar dig. puss

2010-07-15 @ 18:13:48
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0