Torsdag morgon..

Min vardag har blivit väldigt bekväm. Mamma och pappa är ute med båten, så jag och Kristoffer har nu blivit både bil och villaägare! När jag kommer hem från jobbet runt halv sju står han och fixar med maten. Det känns ruggit bekvämt, och jag gillar det! På morgonen har det blivit som en vana att jag kör ner honom till tåget som går halv sju. Efter det går jag normalt tillbaka till sängen för att sova typ i 30-40 minutter till, men idag ska jag ändra på det. En joggingrunda tar ju exakt 30-40 minuter! Från o med nu lovar jag att varje gång jag kör ner Kristofer till tåget på morgonen så ska jag ta en joggingrunda efteråt! Kanon! :D

Men nu måste jag skynda,, Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0