You should see my face!

ID gjorde susen denna morgon. Jag var så trött att jag inte ens orkade gå upp för att köra Kris till tåget. Jag orkade inte heller gå ut och motionera! Shame om me! Men men, jag får väl göra som alla andra och skylla på att det är fredag ;) Haha! Idag hade jag och Kris tänkt åka och hälsa på mamma och pappa i båten, men vi skjuter upp det till semestern istället, så vi får se vad kvällen har att erbjuda! Nu är det dags att ta tag i dagen på salongen! Här ska beställas varor och massa annat skoj! Hörs senare! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: caroline

när ska ni till mamma och pappa då? vill också! Hoppas du får en bra dag. kram

2010-07-16 @ 12:22:17
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: caroline

vi har inte pratat om det men jag vill upp en sväng. Får se hur jag gör. Men vi kan ju prata om det igen nästa helg.. hoppas ni haft en trevlig fredag. puss

2010-07-17 @ 00:12:49
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0