Inpulsköp och nya naglar ;)

Tror ni inte att jag hade världens otur igår? Första tisdagen utan varken rörmokare, elektriker eller målare och så vaknar jag utan el? Kylen var helt död, det gick inte att starta varknen mickro eller kaffekokare. Inte direkt vad jag hade förväntat mig - jag vill ju ha helgfrukost på mina lediga tisdagar!

Istället kom Bella och Niklas med hämtade baguetter och latte från Café Karma! MUMS.
Efter frukost och skitsnack bar det iväg mot kungsmässan och efter det till mölndal för nya naglar.

Naglar innan:



Naglar efter:





Pälsväst från Zara:





Nu får jag återgå till arbetet.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pappa.

Fin päls och fina naglar.

2010-11-17 @ 15:57:38
Postat av: Caroline - Ellas mamma

fina naglar babe. Pälsen var ur cool. när ska vi ses? kram

2010-11-17 @ 16:10:04
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Amanda

Superfina naglar!! Och västen är gör snygg, hann inte säga det imorse ;) Försökte ringa dig men antar du hade kund så slå en pling sen pinglan!

2010-11-18 @ 14:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0