Önskelista!

När jag var liten var en önskelista en BR-tidning fylld med ditmålade kryss och ringar! En ring runt menar att det mååååste jag ha! Ett kryss brevid menar att ''det funkar''! haha. I denna åldern gäller det att verkligen tänka ut sin önskelista ordentligt. Det bästa man kan önska sig måste vara de saker som kostar en del och inte är kul att lägga pengar på.

Skriver i önskelistor till varje jul? Eller slänger ni hällre ut lite småpikar såhär veckorna innan?

Här kommer min önskelista!








1. Smycken. Alltid kul att få nya smycken, Diddi är en favorit!
2. Gardiner. Jag har varken gardeiner i sovrummet eller i köket, ooups!
3. Sockar från Odd molly. Finns i många olika färger, jag ä mest inne på de blåa eller gröna :)
4. Id Bare minarals foundation. Min nyans heter Fairly light!
5. Full coverage kabuki-borste från Id Bare minerals.
6. Pengar.
7. Potatisskalare. Jäklar va svårt det är att skala potatis utan en potatisskalare ;)
8. Strumpor.

Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

tack för tipsen kära syster, med min ekonomi kanske det blir en strumpa om du har tur, men jag säger inte vilken sort.. hihihi krma

2010-11-24 @ 10:27:52
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Anonym

Hej(kyssen) Sanna,nu har det väl ändå hänt lite här och där så att det är dags att datera upp bloggen???

Puss.

2011-01-19 @ 12:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0