2010/10/28

Ja, det var ju ett tag sen sist! Gesällen (slutgiltiga frisörprovet) är avklarad och jag känner att en av alla saker som hänger i luften kan läggas bakom mig! Nu gäller det bara att se fram emot min feta löneförhöjning som sker i årsskiftet :) Lägenheten håller fortfarande på att renoveras, både badrum, sovrum och hall! Det ser ut som faaaan! Spackel, slipdamm, färg, klister, kakelplattor och annan skit finns överallt! Bäst att hålla sig ifrån hemmet så mycket som möjligt, annars får jag panik! :) Jag ska försöka få upp lite bilder ikväll på hur det ser ut! Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Har saknat dig och din blogg, nu hoppas jag du skriver något varje dag. Kram älskar dig

2010-10-29 @ 08:01:22
Postat av: Therese

Äntligen! Är inne varje dag och kollar. Tänkte ta bort din blogg som app t o m! Så fortsätt skriva:) löve

2010-10-29 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0