Lägenheten..


Vardagsrum


Sovrum


Renoveringsobjekt: Badrum

Har ingen bild på köket ännu.. Sitter hemma hos syrran så det blir ganska svårt att lösa, men det får ni senare. Sen finns det även en hall, den ska renoveras, och ett tomt sovrum som också kommer att renoveras :) får de om jag flyttar in dit eller om jag behåller detta jag har nu som sovrum..

Sitter som sagt hos syrran! Jag och lilla fialotta.. Caroline är iväg och handlar mat inför dop och främmat under helgen så jag tog illfället i akt och passade lilla dockan. Hon sover just nu men strax så vaknar hon nog och då ska vi leka :)

Ha en bra tisdag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ser ut att bli riktigt trevligt! Längtar så till vår renovering drar igång...bygglovet tar tid....avskyr byråkrati :P

2010-10-13 @ 22:26:30
URL: http://ginnyajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0