Mobilt bredband!

Tills vidare har jag lånat pappas mobila bredband hemma (tack pappa).. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för bredband och har ännu inte haft tid att ta mig ut i affärerna för att kolla.. JaG SKA! :) Detta mobila tar hursomhelst väldigt lång tid när jag ska ladda upp bilder.. Bilderna var dock tagna med systemkameran och därför ganska stora, men ville ju visa er mitt hem med en verklighetstrogen kamera.

Jaja hursomhelst så ska jag och Bella ha en lugn kväll hemma hos mig och tänkte då sitta med detta påbörjade inlägget så ni får se hur jag bor! :)

Idol står på mitt, och säkert många andras, schema ikväll! Vad tror ni? Vilka blir juryns wildcards? Jag vill ha med flera stycken som fortfarande inte gått vidare!

Idag har det varit ganska lugnt på salongen, jag och linda har haft en del slötid ihop så den stora frågan idag är väll, Har jag klippt mig? Eller bara färgat? Har jag kanske satt i lite mer löshår? Eller tagit bort det som satt i på ena sidan? Undra ni.. så får vi besked i morgon. Den som gissar närmast ''det jag har gjort med håret'' vinner. Har inget pris, haha men vafan, tävla nu lite för skoj skull! ;)


Kanske har jag gjort en effektfärg någonstans?


Färgat det svart?


Eller kanske koppar/rött?


Isande Mohawk?


Löshår?

Eller kanske något helt annat? Låt fantasin flöda! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Ellas mamma

hmmm.. gud s¨spännande. Löshår på något vis tror jag =) kram

2010-10-01 @ 17:52:54
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Gittan

Nu blir jag rädd, Jag tror du har någon mörk slinga.

Kram Mamma

2010-10-02 @ 11:35:56
Postat av: Amanda

haha du är för go! åå ny fixad till ikväll då:) med dig vet man aldrig vad du hittar på men säkert någon effekt någonstans eller som din syster säger löshår;) den isande mohawk bilden var fräck!

2010-10-02 @ 14:22:19
Postat av: Amanda

hej igen! kanske har du färgat guldich som du prata om?:)

2010-10-02 @ 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0