Partylötdag!

Har precis varit hemma hos Marcella! Hon firade sin 20års dag idag eftersom hon fyllde år i mitten av månaden. Smart drag, alla har fått lön och alla drar med ut förutom jag, eller jag drar ut men inte i göteborg! Kungsbacka är min stad ikväll!! Ska möta upp syrran (min älskade syster) och kusin, som numera bor i sthlm som jag inte träffat på över ett och ett halvt år! Ska bli sååå kul. ( om mamm eller pappa läser detta; jag håller i pengarna och jag tar det lugnt :) i morgon väntar en härlig söndagsmoddag me sturen på esters! Vet inte varför jag aldrig lagar sådanna goda söndagsmiddagar dom mamma och pappa gjorde men ibland får man helt enket lyxa till det och gå ut och käka! Hörs i morgon vänner! Puss!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sanna vi är flera som kikar varje dag på din blogg, du har ju massa och berätta om renoveringsprojekt och bilder! :D

2010-11-05 @ 08:00:51
Postat av: Britta Bloggar

Härligt!

2010-11-11 @ 21:27:15
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0