Det närmar sig..

Dagarna bara rusar förbi och jag hamnar närmre och närmre min flytt.. Idag ska jag och Bella ta oss en titt på en fin divansoffa som finns i göteborg. Känns den bra så tar jag den! Tills flytten har syrran och hennes man lånat ut deras garage till mig för förvaring! Tackar så mycket för detta ;)

Här har ni ''min'' soffa!



Hittade den på blocket i morse och ringde på en gång.. Soffbordet som ni ser på bilden är också till salu.. Vad tror ni?

Känns så himla kul att kolla möbler och inredning. Kanske ska bli min nya grej istället för att slänga alla pengar på kläder och smycken? Haha!

Hörs senare, då jag förhoppningsvis är en soffa rikare!

Kommentarer
Postat av: caroline

sååååå fin den är syster. kommer bli klockers =)

2010-09-07 @ 19:19:55
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Gittan

Det kommer att bli så fint.Kram

2010-09-08 @ 07:01:21
Postat av: johanna

Jätte fin var den :) köpte du bordet också?

2010-09-09 @ 09:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0