En soffa rikare!

Jag slog på stort och köpte soffan! Bordet ar lite för lågt så jag skippade det! 4500 kr fattigare, men en soffa rikare och sååå mycket lyckligare :) har kikat lite på Ikeas hemsida och har hittat ett annat bord! Jag ska slänga in lite bilder ikväll så får ni tycka till! På tisdag blir det en sväng till Ullared för att inhandla alla sånna saker som man behöver utan att man tänker på det! Ni vet sånna sake som bara finns i hemmet automatiskt?! Toalettborste, disktrasa och osthyvel. Typiska saker som bara finns utan att man tänker på det! :) Ha en skön dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Bella

Älskar soffan! Så skön också! :)

2010-09-14 @ 18:18:15
Postat av: Gittan

Nu måste du bättra dig med din blogg, hur ska jag annars veta hur du har det när du har flyttat.Kram älskar dig/Mamma:)

2010-09-15 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0