I mitt eget hushålle..

Precis som lotta på bråkmakargatan sa.. Jag stormtrivs i lägenheten.. Har sprungit runt och försökt få allt på foto, men ah så mycket snyggare bilderna blir i dagsljus, så därför får ni vänta tills i morgon! Nu har jag soffhäng framför tvn som visar one tree hill! Måste vara den bästa serien. Den och sex and the city! Veckorna bara rullar på.. Heltidsjobb, vänner och fest! Precis som för en vanlig 20 åring, fast nu med en egen lägenhet.

Nu ska jag kolla sista avsnittet innan det blir tandborstning och läggdags.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggen blev mycket snyggare nu

2010-09-23 @ 03:20:43
Postat av: Therese

Oj vad grym bloggen blev! :)

2010-09-23 @ 22:23:46
Postat av: Pappa.

Hej Sanna. Nu när du inte bor hemma så får du bli lite mer aktiv på bloggen så att vi får se hur din lägenhet växer fram,även om vi hörs på telefonen.Puss: Pappa.

2010-09-24 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0