20110215

Dagen började som vanligt när jag är ledig. God frukost, tv-tittande, städ och tvätt. Senare på dagen kom Emilie och Therese. Det blev en sväng ner på Kungsmässan för lite fika, sedan tillbaka till mig för lite skönt soffhäng. Nu på kvällen har jag fortsatt mitt städande och tvättande, men även tagit lite kort på min nyinredda rum.

Se och njut!

Rum innan:



Rum efter:











Mina nya naglar



Vad tycker ni om mina glasögon? Beställdde dom förra veckan och fick dom idag. Jag är suuuuper nöjd. Shit vad coolt det är att se! Kan bli lite snurrig när jag går utomhus eller i trappa, men man vänjer ju sig. Som sagt, supernöjd!



Morgondagen för min del består av jobb och sen träffa en kompis. Vi ska göra henne fin i håret :)
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig kväll.

Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Gittan

God morgon. Du är jätte fin i dina nya glasögon.

Kram älskar dig.

2011-02-16 @ 07:01:21
Postat av: Caroline

det är verkligen sååå fint hemma hos dig nu. Brillorna är sten coola på dig . puss

2011-02-17 @ 19:07:48
URL: http://www.rarelady.se
Postat av: Caroline

hahah, fast inte riktigt lika cool som moster, men snart så =) kram

2011-03-03 @ 20:46:20
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0