Myssöndag

Idag har jag och Johanna fått mycket gjort i hemmet! Vi har skurat och putsat. Dammsugit och dammat. Hemmet skiner och jag känner mig riktigt nöjd. Mamma, pappa och Caroline var här på förmiddagen och satte upp lite saker jag handlat på IKEA. Medans dom donade passade jag och Johanna på att stjäla bilen till coop. Storhandla stod också på dagens schema :) Väl hemma bytte jag till mina nyiköpta lakan, pappa hade fått upp både lampa i vardagsrummet och tavlor i sovrummet. Resten ska vi ta en annan dag. Ska ha upp en spegel och några hyllor och dedär med plugg och gipsvägg är väl som jag förstår lite knepigt.

Tack Mamma och Pappa för hjälpen!



Tavlor från IKEA 399 kronor.



Påslakan från IKEA 259 kronor. (för 200x210cm täcke)

Nu är det soffhäng som gäller, funderade även på detta med att blogga. Som ni alla förstår så suger jag ganska rejält på den biten, men jag behöver er hjälp. Jag är ofta på resande fot och har inte speciellt många timmar hemma normalt sätt, så hur sjutton gör man när man mobilbloggar?

Ha en skön söndag mina vänner, så hörs vi igen ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Så långt ser det ju fint ut. Nu skall vi bara få upp dom andra sakerna så blir det fint i hela rummet.Jag kanske kan komma i morgon vad tror du om det???

2011-02-06 @ 21:03:41
Postat av: Amanda

Såå fint det blev med tavlorna! Tur du har en papi som kan fixa med tanke på hur bra det gick för oss sist;) haha gips och plugg är inte vår grej tror jag!

2011-02-09 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0