Då var man innerstadsbo

Och med innerstadsbo menar jag såklart Kungsbacka - då göteborg city aldrig riktigt tilltalat mig!
Här kommer en liten sneak peak på min nya lya!








En del väggar är fortfarande kala, och en del saker har ännu inte hittat sin rätta plats (men vem har brottom).

Denna veckans schema har varit precis lika fullspäckat som vanligt. Trevliga middagar med vänner, fullt ös på jobbet och roliga inspirationsvisningar med arbetskamraterna. Ikväll väntas ännu en trevlig kväll.. Emelie har fyllt 22 år. Det firas med drinkkväll hemma hos henne och senare en eventuell utgång.

Nu ska jag och bella smyga ner till systemet, efter det tillbaka hit för att göra i ordning oss.
Ha en fin lördagsväll vänner! På återseende!

Kommentarer
Postat av: Pappa.

Det ser riktigt mysigt ut Sanna,nu är det den där kaffestunden som man vill komma och dricka.

2011-10-10 @ 08:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0